mandag, 27 juli 2015 15:40

Nå selges den igjen

Skrevet av
Nå selges den igjen Foto fra salgsannonsen

Det kan være en viss overetablering av spisesteder i Hønefoss. Nå selges to steder under ett; både bar og restaurant.

Det er etablissementene i kjelleretasjen til Grand hotel som nå legges ut for salg. Dett er det som for tiden er profilert som Italiensk restaurant, samt "Grand Sportsbar". Restauranten er vel ikke alt for godt besøkt, mens Grand Sportsbar nok har en del gjester fra det tidligere "Casino".

Omsetningen de siste 6 månedene oppgis til å være ca 2 mill. Prislappen er kr 700.000,-

Det er Grand Cafe Hønefoss AS som står som selgere. Disse hadde i 2012 en omsetning på kr 612.000 og i 2013 en omsetning på nær 2,9 mill. Det er også levert godkjente regnskaper for 2014, men disse er pr dato ikke publisert.

Sist redigert mandag, 27 juli 2015 15:44

Andre saker å lese

Nå fjernes Trump-navnet fra Kennedy Center

13-06-2026 Politikk NTB - avatar NTB

Nå fjernes Trump-navnet fra Kennedy Center

Arbeidet er i gang med å fjerne Trump-navnet fra det ikoniske kulturhuset Kennedy Center i Washington.

Les mer i RingeriksAvisa

Eiendomsoverdragelser i Ringerike - storsalg på over 22 millioner

13-06-2026 Eiendomsoverdragelser Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Eiendomsoverdragelser i Ringerike - storsalg på over 22 millioner

Den siste uka har det vært flere betydelige eiendomstransaksjoner i Ringerike. Størst av alle er salget av Knestanggata 7 til nær 23 millioner kroner. Også næringseiendom og nyoppførte boliger på...

Les mer i RingeriksAvisa

Gamle Ullerål skole er lagt ut for salg

13-06-2026 Nyheter Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Gamle Ullerål skole er lagt ut for salg

Et stykke skolehistorie på Ullerål kan nå få nye eiere. Ringerike kommune selger den gamle skoleeiendommen i Sagaveien 32.

Les mer i RingeriksAvisa

Eldrekraften: SSB venter flere eldre enn unge innen 2032

12-06-2026 Nyheter NTB - avatar NTB

Eldrekraften: SSB venter flere eldre enn unge innen 2032

Eldre vil prege Norge fremover. I 2032 er det flere eldre enn unge i Norge, og etter 2046 er det bare innvandring som holder befolkningsveksten i gang, ifølge SSB.

Les mer i RingeriksAvisa