onsdag, 13 mars 2019 16:10

Fikk tilbake oppskrapet bil etter bilpleie

Skrevet av
Fikk tilbake oppskrapet bil etter bilpleie Foto: Privat

Svært mange kunder er misfornøyd med den håndtering bilen får hos Handz On Bilpleie på KUBEN. Stig Raymond Johansen fikk skrapet opp bilen.

Stig Raymond Johansen sier dette på FB etter et besøk hos fimaet:

- Jeg parkerte bilen min hos Handz On Bilpleie fredag 1. mars for innvendig og utvendig vask. Etter vasken hentet jeg bilen og hadde fått skade foran i løpet av de to timene. Handz On påtar seg ikke noe ansvar for skaden i tidsrommet de hadde bilnøklene, og bilder fra den såkalte "kameraovervåkningen" viser seg å være vanskelig å få tak i. Dette ble en dyr vask for meg, som forøvrig ikke vil gjenta seg. Sjansespill å levere fra seg nøklene hos dem.

Her er noen av kommentarene som fulgte Johansens innlegg:


-  Jeg har også dårlig erfaring derfra nå for 1 uke siden, dårlig vask . Ba om innvendig vask, omtrent ikke vasket noen andre steder enn førersete og foran der. Skulle ha vask fordi bilen skulle selges, jeg hadde gjort det bedre selv.

-  Er ganske mange som er veeldig misfornøyde etter å har brukt dem.

-  Er jo bevis når det sitter igjen hvitmaling fra stolpene i parkeringshuset på bilen altså i ripene

- Jeg leverte inn bilen min der og fikk den tilbake med noe av inventaret (hardplast deler av ventilasjonen) manglende. Det tok de heller ikke ansvar for. De forsvant tydeligvis i løse lufta! Ville prøvd å få forsikringsselskapet til å kontakte de.

-  Mange som har hatt samma problemet.. en kollega tok bilder av hele bilen da den ble parkert der og det samma etter. Da hadde han fått bulk i taket og skramme på frontfangern..De nekta å ta på seg noe ansvar.

- Jeg leverte bilen der. Kom tilbake og de krevde 200 mer wnn avtalt. Begrunnelsen var at bilen var for møkkete. Det var bikkje hår i bagasje rommet. De nekta meg nøklene tilbake. Så jeg var bare nødt til å betale 600 kroner for en vask jeg absolutt ikke var fornøyd med. De var truende og sto to sammen mot meg. Aldri mer bruker jeg de. Og anbefaler de ikke til min verste fiende...

- En gang jeg parkerte på Kuben, så skulle de kjøre inn en bil til vask og de rygga bilen rett inn i en av betongstolpene der. Så jeg leverer ikke bilen min dit..

-  Har vært heldig jeg da,har vaska bilen min der mange ganger og fornøyd hver gang.

Vi har forelagt disse uttalelsene for hovedkontoret til Handz On og bedt om en kommentar, men ikke fått svar.

Andre saker å lese

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

22-06-2026 Reiseliv Pressemelding - avatar Pressemelding

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

Vi spiser mer, sover lenger og blir mer spontane. Men to ting tviholder vi på: knekkebrød og klaging. Det viser en ny landsdekkende undersøkelse gjennomført av Apollo.

Les mer i RingeriksAvisa

Sjekk toppfarten til Haaland – bare én VM-spiller spurtet raskere

20-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Sjekk toppfarten til Haaland – bare én VM-spiller spurtet raskere

Erling Braut Haaland fikk sin toppfart målt til 36,4 kilometer i timen i VM-kampen mot Irak. Det ga delt 2.-plass på lista over sluttspillets hurtigtog.

Les mer i RingeriksAvisa

Den siste ukens eiendomsoverdragelser i Ringerike

20-06-2026 Eiendomsoverdragelser Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Den siste ukens eiendomsoverdragelser i Ringerike

Her er de siste eiendomsoverdragelsene i Ringerike kommune. Oversikten viser både ordinære salg og andre registrerte overdragelser.

Les mer i RingeriksAvisa

Her er navnet på den nye biskopen i Tunsberg

20-06-2026 Blålys brann politi ulykker Frank Tverran - avatar Frank Tverran

I den alfabetisk ordnede listen nedenfor finner du navnet på den nye biskopen i Tunsberg. Listen inneholder samtlige forslag som har kommet inn. Jan Otto Myrseth skal som kjent bli...

Les mer i RingeriksAvisa