mandag, 11 mai 2026 05:55

Syklist til legevakt etter trafikkulykke på Soknedalsveien

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)

En syklist ble søndag ettermiddag kjørt til legevakt for sjekk etter en trafikkulykke med en personbil på fylkesvei 290 Soknedalsveien i Ringerike.

Politiet fikk melding om ulykken klokken 16.06. Ifølge Sør-Øst politidistrikt skjedde ulykken i et kryss, der både syklisten og personbilen innledningsvis skal ha kjørt i samme retning.

Syklisten, en mann i 20-årene, klaget over vond rygg etter sammenstøtet. Politiet opplyste først at han skulle tas med av ambulanse til sykehus for sjekk, men meldte senere at han i stedet ble kjørt til legevakt.

Bilføreren, også en mann i 20-årene fra Ringerike, ble avhørt på stedet.

– Det fremstår som syklist har syklet inn i personbil, skriver politiet i politiloggen.

Politiet opprettet sak, men meldte klokken 17.05 at de var ferdige på stedet. Saken er avsluttet.

Frank Tverran

Ansvarlig redaktør og skribent

Andre saker å lese

Dette blir de travleste dagene på norske lufthavner i sommer

18-06-2026 Nyheter NTB - avatar NTB

Dette blir de travleste dagene på norske lufthavner i sommer

Fredag 19. juni markerer starten årets sommerutfart. De neste ukene er det ventet nesten seks millioner reisende gjennom Oslo lufthavn. En dag skiller seg ut.

Les mer i RingeriksAvisa

Politiet fant kokain i bygård i Hønefoss sentrum

17-06-2026 Nyheter Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Politiet fant kokain i bygård i Hønefoss sentrum

En mann i 30-årene er dømt etter at politiet fant kokain i en bygård i Hønefoss sentrum.

Les mer i RingeriksAvisa

Slik måler de hvor mange som ser VM-kampene

17-06-2026 Blålys brann politi ulykker NTB - avatar NTB

Slik måler de hvor mange som ser VM-kampene

Det er VM-feber i Norge, og hele 1.476.000 seere så på det meste nattens 4-1-seier over Irak på TV 2.

Les mer i RingeriksAvisa

Kronprinsesse Mette-Marit er lungetransplantert

17-06-2026 Nyheter NTB - avatar NTB

Kronprinsesse Mette-Marit er lungetransplantert

Kronprinsessen har gjennomgått en vellykket lungetransplantasjon ved Rikshospitalet i Oslo, opplyser Slottet.

Les mer i RingeriksAvisa